بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی کاردستی جاکفشی

    کاردستی جاکفشی / کاردستی آویز / https://www.voolak.com

     

    برای ساخت کاردستی جاکفشی می توانید به ویدئو آموزشی آن در وولک مراجعه کنید ویدیوی آموزش کاردستی جاکفشی در ولایت به صورت کاملاً رایگان و آنلاین دریافت می‌شود و می‌توان با استفاده از این آموزش ها کودک را به نوعی به کلاس‌های آموزشی فرستاد و او را در خانه سرگرم کرد. برای دریافت ویدئو آنلاین و رایگان کاردستی جاکفشی در این سطح بمانید و به قسمت بالا مراجعه کنید یا در قسمت کاردستی های وولک هم کاردستی جا کفشی را تماشا کنید.

    کاردستی جاکفشی با مقوا ساخته می شود و برای اندازه گیری ابعاد مقوا لازم است که والدین به کودک کمک کنند و همچنین شاید کودک نتواند کاردستی به این بزرگی که تعدادی کفش در آنجا شود را به تنهایی بسازد پس لازم است در برخی از مراحل ساخت کاردستی جاکفشی به کودک کمک شود.

    ویدئوی کاردستی آویز در وولک می تواند بسیار جذاب و مفید باشد. یکی از فایده هایی که ویدئوی کاردستی آویز دارد، این است که هزینه های بسیار زیاد برای آموزش کاردستی به صورت حضوری کاهش می یابد. همچنین هزینه های رفت و آمد برای رفتن به کلاس هم کاهش پیدا می کند. همچنین آموزش از طریق ویدئو باعث می شود خودتان هم مستقیما بر آموزش کودک نظارت داشته باشید.

    کاردستی آویز می تواند به صورت ساده تهیه شود و نیاز به کمک کسی هم نیست. کاردستی آویز با کاغذ رنگی و مقوا آماده می شود و به راحتی نیز ساخته می شود. یکی از ویژگی هایی که کاردستی آویز به همراه دارد این است که کودک با رنگ های آن شاد می شود و در اتاق او این آویز ها می درخشند. کاردستی آویز می تواند اعتماد به نفس کودک را نیز افزایش دهد و او را به نوعی برای اینکه در اجتماع قوی تر ظاهر شود آماده می سازد.

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 31 فروردين 1401 - 21:14 نویسنده : شایان بازدید : 246 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی آشپز

    نقاشی آشپز / نقاشی کریسمس / https://www.voolak.com

     

    اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی کودکانه لذت می برند. در این صفحه ویدیوی آموزشی نقاشی آشپز را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی آشپز آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی آشپز را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی آشپز می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد.

    روانشناسان با بررسی طرح های کشیده شده توسط کودکان می توانند به بسیاری از ویژگی های شخصیتی کودکان شما پی ببرند. نقاشی کشیدن از اولین فعالیت ها و سرگرمی هایی است که کودکان به آن مشغول می شوند بنابراین آموزش غیرمستقیم  موضوعات مختلف در قالب نقاشی به کودکان می تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی آشپز می تواند کودک شما را با شغل آشپزی آشنا کند.

    همچنین کشیدن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد. چرا که باعث بوجود آمدن ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود و یا ویژگی های مثبت شخصیتی آنها را تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی کریسمس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیتی را به تنهایی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و هنر نقاشی کریسمس خود را به اطرافیان خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما حتی می توانید با آویزان کردن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر فرزند خود به دیوار به تقویت هر چه بیشتر اعتماد به نفس او کمک کنید.

    در وولک https://www.voolak.com می توانید از نقاشی ها و کاردستی های بیشتری برای آموزش و یادگیری کودکان خود بهره مند شوید.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 30 فروردين 1401 - 21:21 نویسنده : شایان بازدید : 270 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی سفید برفی

    نقاشی سفید برفی / نقاشی پیتر پن / نقاشی کودکانه

     

    برای کشیدن نقاشی سفید برفی تنها داشتن آبرنگ یا مداد رنگی کافی است. نقاشی سفید برفی برای کودکان کاملا مناسب است و به راحتی می توانند آن را بکشند. نقاشی سفید برفی یکی از زیباترین شخصیت هایی است که کودکان به ان علاقه نشان می دهند و کارتون آن را تماشا می کنند. نقاشی سفید برفی به طور بسیار ساده ای کشیده می شود و برای کودکان بسیار راحت است.

    بسیاری از کودکان شخصیت های کارتونی را برای خود الگو قرار می دهند و برای کشیدن نقاشی سفید برفی ذوق بسیاری نشان می دهند. کشیدن نقاشی سفید برفی کودک را شاد می کند و او را برای انجام کارهای هنری بزرگتر آماده می کند.

    وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیتر پن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

    نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

     

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 30 فروردين 1401 - 21:19 نویسنده : شایان بازدید : 251 ادامه مطلب
    اختصاصی کاردستی انگور

    کاردستی انگور / کاردستی ماشین لباسشویی / https://www.voolak.com

     

    کاردستی انگور کاملا راحت و ساده ساخته می شود و به هیچ عنوان لازم نیست کمک کودک کنید تا آن را بکشد. اینکه در ساده ترین کار ها به او حس استقلال دهید باعث می شود اعتماد به نفس او افزایش یابد و حس خوبی را از یک کاردستی انگور ساده دریافت کند. کودک با ساخت یک کاردستی به راحتی می تواند حس اعتماد به نفس و نشاط را دریافت کند. آنچه که کودک را تشویق می کند تا کاردستی های بیشتری را بسازد، تشویق دیگران است. زمانی که کودک کاردستی انگور خود را به عنوان مثال به کسی هدیه می دهد، از خوشحالی دیگران حس خوبی دریافت می کند و برای بعد وقت بیشتری برای ساخت کاردستی بهتری صرف می کند تا خوشحالی دیگران ببیند و لذت ببرد. برای ساخت کاردستی انگور می توانید ویدئوی وولک https://www.voolak.com را تماشا کنید. برای تماشای ویدئوی کاردستی انگور نیازی به صرف هزینه نیست و بار هزینه کلاس های هنری گران قیمت از دوش شما برداشته می شود.

    ساخت کاردستی هایی که مانند کاردستی ماشین لباسشویی متحرک هستند لذت بیشتری دارند و کودک با تجربه این کاردستی ها احساس بهتری نیز می کند. کاردستی ماشین لباسشویی با استفاده از مقوا یا کارتن ساخته می شود و پس از ساخت می توان با آن بازی کرد یا به عنوان دکوری اتاق کودک از آن استفاده کرد. ساخت کاردستی ماشین لباسشویی برای کودکان در وولک به صورت ویدئویی پخش می شود و برای تماشای آن نیازی به هزینه های زیاد کلاس های آموزشی نیست و این ویدئو کاملا رایگان پخش می شود. کاردستی ماشین لباسشویی برای سرگرم کردنن و بازی بچه ها می تواند ایده خوبی باشد. کاردستی ماشین لباسشویی با لوازم دور ریختنی آماده می شود و این یکی از ساده ترین روش های ساخت کاردستی ماشین لباسشویی است.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 30 فروردين 1401 - 18:35 نویسنده : شایان بازدید : 225 ادامه مطلب
    اختصاصی شهریه مهد کودک قم

    شهریه مهد کودک قم / لیست مهد کودک تبریز / وولک

     

    شهریه مهد کودک قم می توانند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد. به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که یک مهد کودک در قم دارد طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک قم دارد. به عنوان مثالی تعدادی از مهد کودک های قم دارای تجهیزات خانه بازی کودک هستند. مهد کودک قم می تواند دو زبانه نیز باشد زیرا کودک در سن بسیار کم توانایی و قدرت یادگیری زبان بالایی دارد. مهد کودک های قم که دو زبانه هستند به مراتب نسبت به سایر مهد کودک ها هزینه بیشتری دارند. شهریه مهد کودک قم می تواند به موقعیت جغرافیایی مهد کودک قم نیز بستگی داشته باشد. همان طور که می دانید موقعیت جغرافیایی مهد کودک قم نیز یکی از نکات بسیار مهمی است که حتما باید در هنگام انتخاب یک مهد کودک قم خوب برای کودک خود به آن توجه ویژه داشته باشید. در بعضی از مهد کودک های قم نیز کلاس هایی برای والدین برگزار می شود، این کلاس ها نیز بر قیمت مهد کودک قم تاثیرگذار است.

    تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. لیست مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. قیمت مهد کودک در تبریز که در وولک برای شما آمده است، به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

     

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 30 فروردين 1401 - 1:09 نویسنده : شایان بازدید : 251 ادامه مطلب
    اختصاصی مهد کودک بندر عباس

    مهد کودک بندر عباس / مهد کودک در شیراز  / https://www.voolak.com

     

    اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک در شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند .

    نقاشی ، کاردستی ، یادگیری زبان و الفبای فارسی ، عروسک بازی و صنایع دستی از جمله مهارت هایی است که کودک شما در مهد کودک شیراز یاد می گیرند . همانطور که می دانید معماری یکی از مهم ترین هنرهای شیراز است و به همین دلیل معماری داخلی و خارجی مهد کودک در شیراز دارد همراه زیبایی ، با کیفیت نیز هست . شهر شیراز ، شهری مذهبی است و به همین دلیل همراه با هنر کودکتان آموزه هایی دینی نیز در مهد کودک شیراز فرا خواهد گرفت .

    نوع آموزش همه ی مهد کودک های بندر عباس اهمیت بسیار زیادی دارد. در مهد کودک بندر عباس یا به طور کلی هدف اصلی هر مهد کودکی نگهداری از کودکان است و تفاوت مهد کودک با پیش دبستانی نیز همین است. در پیش دبستانی هدف آموزش نیز هست اما در مهد کودک های بندرعباس و شهر های دیگر اولویت اول نگهداری و در رده های بعدی آموزش اهمیت دارد. نوع آموزش در مهد کودک بندر عباس و یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید باید به گونه ای باشد تا کودکان از آموزش دلزده نشوند. همان قدر که یک مهد کودک در بندر عباس می تواند تاثیرا ت بسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد به همان اندازه می تواند تاثیرات منفی روی کودک شما بگذارد و مضر باشد بنابراین در انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا در هر شهری که در آن ساکن هستید، می توانید از وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه نمایید


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 30 فروردين 1401 - 0:40 نویسنده : شایان بازدید : 255 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی تیر کمان

    نقاشی تیر کمان / نقاشی کامپیوتر / نقاشی

     

    از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقه ی بیش تری دارند شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی تیرکمان آن ها را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید. حتی اگر کشیدن نقاشی تیرکمان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندتان سخت بود می توانید در مراحل ترسیم نقاشی تیرکمان به کودک خود کمک کنید. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های فردی علاقمند هستند.   همچنین شما می توانید با آموزش نقاشی های کودکانه مانند نقاشی تیرکمان به افزایش اعتماد به نفس کودک خود نیز کمک کنید. زمانی که فرزند شما نقاشی تیرکمان خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در فرزند شما می شود.

    به عنوان مثال طرح نقاشی کامپیوتر می تواند برای کودکان طرحی هیجان انگیز باشد و آن ها را به وجد بیاورد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی کامپیوتر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای فرزندان شما دارد و به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی کامپیوتر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودک یعنی اعتماد به نفس می شود.

    همانطور که به احتمال زیاد می دانید اعتماد به نفس کافی تاثیر زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در کودکان توجه ویژه شود. حتی اگر شما از نقاشی کامپیوتر فرزند خود نیز انتقاد کنید، این کار باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی کامپیوتر در وولک به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 29 فروردين 1401 - 22:41 نویسنده : شایان بازدید : 257 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی پنگوئن

    نقاشی پنگوئن / نقاشی مادر / کاردستی

     

    همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پنگوئن می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی پنگوئن طرح نهایی نقاشی پنگوئن را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

    همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی مادر می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی مادر طرح نهایی نقاشی مادر را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

    یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 29 فروردين 1401 - 21:27 نویسنده : شایان بازدید : 196 ادامه مطلب
    اختصاصی کاردستی روز مادر

    کاردستی روز مادر / کاردستی دایناسور / کاردستی

     

    همه اینها نتیجه تلاش کودکان برای دیدن خوشحالی مادرشان است ساخت یک کاردستی روز مادر ساده می‌توانند هیجان و نشاط فراوانی برای کودک داشته باشد و اعتماد بنفس را افزایش دهد. یکی از دلایلی که کودکان را به ذوق می‌آورد تشویق والدین است که در نهایت موجب افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس آنها می‌شود. یکی از کاردستی های روز مادر کاردستی گل برای روز مادر است که کودکان می توانند به سادگی آنرا انجام دهند و در کلیپ کاردستی روز مادر نیز در حال پخش است. برای یادگیری این کاردستی گل برای روز مادر می توانید به ویدئوی قسمت بالا مراجعه فرمایید. یکی دیگر از کاردستی ها، کاردستی کارت پستال روز مادر است که معمولا کودکان بسیاری آن را به مادرشان هدیه می دهند. کاردستی کارت پستال روز مادر نیز مانند کاردستی گل برای روز مادر در ویدئویی کاردستی روز مادر در حال پخش است ساخت کاردستی روز مادر با کاغذ رنگی یا مقوا انجام میشود و نیازی به کمک بزرگترها ندارد مگر اینکه احتیاج به برش کاغذ وجود داشته باشد که لازم است فردی بزرگ تر آن را با قیچی انجام دهد.

    کاردستی دایناسور می تواند با کاغذ رنگی های مختلف تهیه شود ولی معمولا برای ساخت کاردستی دایناسور از رنگ سبز استفاده می کنند. ساخت کاردستی دایناسور تنها با چند تا امکان پذیر است و نیازی نیست والدین کمک کودک کنند تا آن را بسازد. کاردستی دایناسور در نهایت به یک اسباب بازی و کاردستی زیبا تبدیل می شود. برای ساخت کاردستی دایناسور باید کودک حس استقلال داشته باشد و بتواند آن را به تنهایی بسازد. ساخت کاردستی دایناسور برای کودکان بسیار راحت و آسان است و کودک با ساخت کاردستی دایناسور و نشان دادن آن به والدین خود می تواند حس اعتماد بهنفس و استقلال را دریافت کند. برای این که کودک به ساخت کاردستی های جدید تر بپردازد می توانید ویدئوهای بیشتری را به او معرفی کنید. برای دریاقت ویدئوی کاردستی جدید می توانید به قسمت کاردستی های وولک مراجعه کنید.

    آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 29 فروردين 1401 - 20:28 نویسنده : شایان بازدید : 235 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی پیراشکی

    نقاشی پیراشکی / نقاشی فضانورد / نقاشی کودکانه

     

    یکی از خوراکی های خوشمزه کودکان، پیراشکی است و کودکان می توانند چیزهایی که دوست دارند را نقاشی بکشند. برای اینکه بتوانند راحت تر این کار را انجام دهند بهتر است که آموزش ببینند و با توجه به اینکه هزینه های آموزش نقاشی بسیار زیاد است می توانند آموزش نقاشی پیراشکی را در وولک به صورت ویدئویی تماشا کنید. نقاشی پیراشکی در وولک برای همه به صورت رایگان پخش می شود. برای اینکه نقاشی پیراشکی را تماشا کنید می توانید به قسمت بالا مراجعه کنید و ویدئو را پلی کنید.

    برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

    نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 29 فروردين 1401 - 19:52 نویسنده : شایان بازدید : 237 ادامه مطلب
    اختصاصی شهریه مهد کودک رشت /

    شهریه مهد کودک رشت / لیست مهد کودک اصفهان / https://www.voolak.com

     

    شهریه مهد کودک رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند.

    رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسات خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند.  حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. برای بررسی بیشتر مهد کودک های این شهر، به شما پیشنهاد می کنیم تا به وبسایت وولک https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

    تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

    برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک های اصفهان به شمار می آیند که تمامی آن ها را می توانید در لیست مهد کودک اصفهان مشاهده نمایید.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 29 فروردين 1401 - 0:15 نویسنده : شایان بازدید : 184 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی اسب آبی

    نقاشی اسب آبی / نقاشی باگز بانی / نقاشی ساده

     

    برای کشیدن نقاشی اسب آبی بهتر است با مراجعه به ویدئوی های موجود در وولک آن را بکشید. ویدئوی نقاشی اسب ابی در وولک کاملا رایگان است و می توانید با مراجعه به این ویدئو ها و تصاویر نقاشی اسب آبی به راحتی آن ها را بکشید. کشیدن نقاشی یکی از کار هایی است که کودکان را شاد می کند و به آن ها انرژی می دهد. با کشیدن نقاشی اسب آبی همراه با وولک به راحتی می توانید از هزینه های گزاف کلاس های خارج از خانه راحت شوید. برای اینکه کودکتان خلاقیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد و استعداد هایش شکوفا شود، می توانید به ویدئوهای نقاشی در سایت وولک سری بزنید.

    باگز بانی از شخصیت های معروف کارتون هاست و کودکان هم از تماشای آن لذت می برند. برای اینکه این لذت برای کودکان دو چمندان شود می توانند پوستر باگزبانی را نقاشی کنند. نقاشی باگز بانی به راحتی کشیده می شود و علاوه بر این ها در سایت وولک به صورت رایگان قابل دریافت است. برای دریافت ویدئوی نقاشی باگز بانی همراه ما باشید و ویدئوی نقاشی باگز بانی را به صورت آنلاین و رایگان دریافت کنید.

    نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی ساده کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 28 فروردين 1401 - 22:57 نویسنده : شایان بازدید : 190 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی مریدا

    نقاشی مریدا / نقاشی دامن / نقاشی کودکانه

     

    مریدا یکی از شخصیت های کارتونی جذاب است که به شجاعت معروف می باشد. بسیاری از مربیان و والدین از این شخصیت به عنوان الگوی شجاعت یاد می کنند. معمولا کودکان که سن کمی دارند از شخصیت های کارتونی الگو برداری می کنند و با آن ها خیال پردازی های جالبی می کنند. شما می توانید با آموزش نقاشی مریدا به نوعی به او آموزش دهید که چگونه با شجاعت رفتار کند و بتواند شخصیت های مختلف را به درستی الگوی خود قرار دهد.

    برای کشیدن نقاشی ساده دامن به هیچ عنوان نیاز نیست که به کودک کمک کنید. می توانید نقاشی دامن را به راحتی به کودک بیاموزید و بگذارید آن را به تنهایی بکشد. کشیدن نقاشی دامن هم برای کودک سرگرمی است و هم می تواند نشاط و شادی و اعتماد به نفس او را افزایش دهد. برای کشیدن نقاشی دامن که کاملا ساده و راخت است می توانید از طرح ها و رنگ های مختلف و دلخواه خودتان استفاده کنید. با ما همراه باشید تا نقاشی دامن را باهم تماشا کنیم.

    همانطور که گفتیم کودکان ذاتی به نقاشی کشیدن علاقه دارند چون در این سن و سال نیاز دارند که از قوه تخیل خود استفاده کنند و از طریق کشیدن اشکال و طرح های مختلف، قدرت تخیل و تصویرسازی خود را تقویت می کنند. نقاشی کشیدن و آموزش نقاشی به کودکان باعث تقویت قدرت ارتباط آن ها با محیط و افراد اطراف می شود. کودکان با نقاشی کشیدن قدرت ابراز وجود را در خود تقویت می کنند. کودکان شما به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان می دهند. به طور مثال اگر کودک شما امروز به پارک رفته باشد با کشیدن یک نقاشی کودکانه جدید، احساسات خود را از رفتن به پارک به شما نشان می دهد. کودکان با استفاده از نقاشی کشیدن، دنیایی را که در ذهن خود ساخته اند به تصویر می کشند. نقاشی کشیدن فعالیتی است که کودکان شما با دست های خودشان انجام می دهند و جز اولین فعالیت هایی است که می توانند به تنهای از پس آن بربیایند همچنین انجام مکرر نقاشی توسط کودکان از استرس آن ها می کاهد همچنین این سرگرمی و هنر می تواند در ادامه حرفه ای تر دنبال شود. نقاشی کشیدن می تواند یک گزینه سرگرمی و در حین حال آموزشی برای کودکان شما باشد. نقاشی کشیدن کودکان شما را برای مدرسه رفتن آماده می کند زیرا به طور مثال کودکان می توانند با کشیدن نقاشی اندازه ها، طرح ها و رنگ ها را درک کنند. به طور کلی آموزشی نقاشی به کودکان مزیت ها و فواید بسیار زیادی دارد؛ بنابراین این که علاقه کودک خود به نقاشی را می توانید با راه های مختلفی مثل گذاشتن فیلم نقاشی کودکانه یا طرح نقاشی های مختلف تقویت کنید، یکی از راه های کمک به تربیت هر چه بهتر کودک شما است.

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 28 فروردين 1401 - 22:22 نویسنده : شایان بازدید : 201 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی اسب دریایی

    نقاشی اسب دریایی / نقاشی گیلاس / نقاشی

     

    یکی از ترفند های هوشمندانه که می توانید کودکان خود را به کشیدن نقاشی جذب کنید و آن ها را حتی برای ساعاتی از دنیای تکنولوژی دور کنید، انتخاب یک طرح جذاب و مناسب برای کودکتان است. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی اسب دریایی می توانید کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. چرا که کودکان همواره به دنبال آشنایی و شناخت بیشتر محیط اطراف خود هستند. بنابراین شما می توانید با کمک نقاشی اسب دریایی، حیوان اسب دریایی را به آن ها معرفی کنید و از آن جایی که اسب دریایی یکی از کارکتر های محبوب در بین کارتون ها و انیمیشن های کودکانه است، طرح نقاشی اسب دریایی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد.

    همچنین کشیدن نقاشی های متنوع بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در کودک شما تقویت می کند یا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در او ایجاد می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. به عنوان مثال کودک شما با کشیدن نقاشی گیلاس یا نقاشی های کودکانه ی دیگر از میوه های متنوع از سن کم می تواند با انواع میوه ها آشنا شود و از این راه اطلاعات او نیز افزایش پیدا می کند.

    کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 28 فروردين 1401 - 21:57 نویسنده : شایان بازدید : 205 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی بلوط

    نقاشی بلوط  /  نقاشی اژدها / آموزش نقاشی

     

    تماشای ویدئوی نقاشی بلوط هم در وولک کاملا رایگان و آنلاین دریافت می شود. تماشای ویدئو برای کودکان که در خانه هستند مزایایی هم دارد که باعث می شود از اینترنت به درستی استفاده کنند و از آن آموزش هایی نیز دریافت کنند که برایشان مفید باشد. ویدئوی نقاشی بلوط، می تواند جای آموزش های گران قیمت را بگیرد و به راحتی کودک را در خانه سرگزم آموزش های ویدئویی و به صرفه کرد. برای اینکه آموزش نقاشی بلوط در وولک را تماشا کنید، می توانید همراه ما باشید و همچنین ویدئو های بیشتری را نیز دریافت فرمایید. برای دریافت ویدئو های بیشتر به صورت آنلاین و رایگان همراه ما باشید.

    کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند.

    حتی شما هم می توانید اگر نقاشی های دوران کودکی خود را دارید، به یک روانشناس مراجعه کنید، و از او بخواهید که شخصیت و ذهن کودکی شما را تحلیل کند؛ چرا که همانطور که می دانید تمام بنا و اساس شخصیت شما از کودکی و تاثیرات متعدد آن، شکل گرفته است.

    یکی دیگر از دلایلی که والدین به آموزش نقاشی برای کودکان می پردازند؛ این است که نقاشی کشیدن به هماهنگی حرکات چشم ها و دست های کودک شما کمک می کنند. کسب همچنین مهارت هایی در سن و سال کم برای کودکان بسیار با اهمیت است؛ بنابراین این که با آموزش نقاشی کودکان خود سعی کنید تا آن ها را به نقاشی کودکانه کشیدن علاقمند کنید، به کودک شما کمک بسیاری خواهد کرد.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 28 فروردين 1401 - 19:40 نویسنده : شایان بازدید : 191 ادامه مطلب
    اختصاصی کاردستی بادبزن

    کاردستی بادبزن / کاردسیتی پاریس / کاردستی جدید

     

    ساخت کاردستی معمولا به صورت گروهی در مدرسه ها، مهد کودک ها و ارگان هایی که آموزش و سرگرمی را به طور همزمان برای کودکان پیش می برند، انجام می شود. اما کودکان امروزی در سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند به انجام فعالیت ها، سرگرمی ها، تفریحات و بازی های گروهی با دوستان خود بپردازند. بنابراین شما می توانید با همراهی کردن کودکان خود در این راهف این خلا را برای آن ها پر کنید. انتخاب یک طرح جذاب برای ساخت کاردستی می تواند اشتیاق فرزند شما را به ساختن کاردستی بیشتر کند. به عنوان مثال طرح و ایده ساخت کاردستی بادبزن می تواند طرحی هیجان انگیز برای کودکان باشد.

    کودکان از بدو تولد روحیه ای کنجکاو دارند و همواره در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری درباره ی محیط اطراف خود به دست آورند. به همین دلیل ساخت کاردستی پاریس می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. هنگامی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی پاریس است به او اطلاعاتی درباره ی پاریس زیبا بدهید تا از این راه اطلاعات عمومی فرزند خود را نیز افزایش داده باشید.

    کاردستی پاریس یکی از طرح ها و ایده های جذاب برای ساخت کاردستی کودکانه است که می تواند برای فرزندان شما بسیار جذاب باشد. از آن جایی که کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال علاقه ی بسیار زیادی دارند، انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب که مطابق سلایق آن ها باشد و به روحیات اشان نزدیک تر باشد می تواند ترفندی جذاب و هوشمندانه باشد تا در نهایت بتوانید با کمک ساخت کاردستی و انجام اینگونه سرگرمی های کودکانه، فرزندان خود را برای ساعاتی در دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید.

    یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 28 فروردين 1401 - 19:35 نویسنده : شایان بازدید : 178 ادامه مطلب
    اختصاصی شهریه مهد کودک سمنان

    شهریه مهد کودک سمنان / بهترین مهد کودک مشهد / وولک

     

    شهریه مهد کودک سمنان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. مجموعه امکانات و میزان رفاهی که یک مهد کودک در سمنان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند، تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک سمنان دارد. حتی موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک سمنان نیز بر روی قیمت مهد کودک سمنان تاثیر گذار است. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت مهد کودک سمنان از مواردی مهمی است که باید به آن توجه داشت اما به سایر موارد برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان برای فرزند خود توجه داشته باشید.

    یاد دادن کارهای هنری نظیر نقاشی و کار دستی به کودکان، از فعالیت های اصلی بهترین مهد کودک مشهد به شمار می آید. نقاشی کشیدن و درست کردن کار دستی، هر دو، از جمله فعالیت هایی است که باعث افزایش خلاقیت و رشد آن در ذهن کودکان می شود. انجام این فعالیت ها هم چنین باعث ایجاد شادی و نشاط و تخلیه انرژی پتانسیل کودکان می شود.

    حضور در مهد کودک و توسعه روابط کودک، مهارت کلامی را در ذهن و کلام او تقویت می کند. صحبت کردن مربیان مهد با کودکان، صحبت کردن کودکان با یکدیگر، فعالیت های شعر خوانی و قصه گویی برای کودکان از جمله کارهایی است که در بهترین مهد کودک های مشهد برای رشد مهارت های کلامی در کودک انجام می شود.

    برای یافتن بهترین مهد کودک های هر استان، می توانید با استفاده از وبسایت های کودکانه کار خود را راحت کنید. وولک یک وبسایت کودکانه است که با استفاده از آن می توانید به لیستی از بهترین مهد کودک های سراسر ایران به راحتی دسترسی داشته باشید. وولک هم چنین ویژگی ها و امکانات هر مهد کودک در هر شهری که شما دوست دارید را برای شما نوشته است تا بتوانید مهد کودک ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 27 فروردين 1401 - 23:01 نویسنده : شایان بازدید : 228 ادامه مطلب
    اختصاصی قیمت مهد کودک اصفهان

    قیمت مهد کودک اصفهان / شهریه مهد کودک کرمانشاه / وولک

     

    قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.

    شهریه مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد. در بعضی موارد کودک شما تمایل به رفتن به مهد کودک در کرمانشاه یا ثبت نام پیش دبستانی کرمانشاه ندارند که در این صورت باید با استفاده از انجام اقدامات و ترفند هایی کودک خود را برای رفتن به مهد کودک در کرمانشاه یا شهر سکونتتان تشویق کنید.

    برای دیدن لیست بهترنی مهد کودک های ایران به تفکیک مراکز استان ها، می توانید از وبسایت های کودکانه ای که می توانند شما را در این زمینه یاری نمایند، استفاده کنید. وولک یکی از وبسایت های کودکانه ای است که راه انتخاب بهترین مهد کودک برای کودکان را برای والدین هموار کرده است.


    برچسب‌ها :
    شنبه 27 فروردين 1401 - 22:56 نویسنده : شایان بازدید : 230 ادامه مطلب
    اختصاصی قیمت مهد کودک مشهد

    قیمت مهد کودک مشهد / مهد کودک در اهواز / https://www.voolak.com

     

    تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. حضور در مهد کودک و توسعه روابط کودک، مهارت کلامی را در ذهن و کلام او تقویت می کند. صحبت کردن مربیان مهد با کودکان، صحبت کردن کودکان با یکدیگر، فعالیت های شعر خوانی و قصه گویی برای کودکان از جمله کارهایی است که در بهترین مهد کودک های مشهد برای رشد مهارت های کلامی در کودک انجام می شود.

    اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. درست است که مهد کودک باید مکانی برای راحتی، سرگرمی و بازی کودکان باشد اما صدرصد بهتر است تا مقررات و قوانین مورد نیاز و ضروری را نیز داشته باشد و از همه مهم تر به آن قوانین پایبند باشد. به عنوان مثال مهد کودک ها باید در انجام به موقع واکسیناسیون های کودکان و چک آپ های منظم آن ها نظارت داشته باشند و در این مورد سختگیرانه عمل کنند و بهترین مهد کودک اهواز بی شک باید به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

    اگر شما هم به دنبال یک مهد کودک خوب برای فرزند خود هستید، فرصت را از دست ندهید و همین الان به وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 27 فروردين 1401 - 22:09 نویسنده : شایان بازدید : 239 ادامه مطلب
    اختصاصی قیمت مهد کودک کرمانشاه

    قیمت مهد کودک کرمانشاه  / مهد کودک در اصفهان / وولک

     

    شهریه مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد.

    موقعیت جغرافیایی می تواند یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین مهد کودک در کرمانشاه برای فرزندتان باشد، زیرا در صورتی که مهد کودک کرمانشاه از محل سکونت شما فاصله ی بسیار زیادی داشته باشد ممکن است کودک شما از مهدکودک خود دلزده شود.

    مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک در اصفهان به شمار می آیند.

    طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. برای دیدن لیست کامل مهد کودک های این دو شهر در وولک کلیک کنید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 27 فروردين 1401 - 21:15 نویسنده : شایان بازدید : 212 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages